tirsdag 18. juli 2017

Sommerkrans



Å pynte med blomster er noe jeg liker,
som sagt så gjordt, så begynte 
jeg på en sommerkrans



Som "bunn" har jeg brukt kvister,
og bandt blomstene rundt den


I kransen har jeg brukt marikåpe
og rosen Cardinal de Richelieu
som jeg tok meg råd til
å ta noen blomster av 


 Synes det er gøy å bruke det som man 
har i sin egen hage,
veldig lett å lage


Det blåste veldig denne dagen,
men kransen blåste ikke bort...


Tente lysene utpå kvelden,
greit å lage en krans til pynt
hvis man skal ha besøk,
eller bare for å glede seg selv og familien.

Kransen lagde jeg for noen dager siden,
marikåpen holder seg 
fortsatt grønn.

Ha en fin kveld,
Klem, Ida

5 kommentarer :

  1. Åh så smuk, fin og florlet. Den er så skøn din krans. Her i dk blæser det også en hel pelikan næsten hver eneste dag
    Håber snart vi får lidt mere sommer

    Rigtig dejlig aften til dig
    Knus Lone og de håber snart vi får lidt mere sommer

    Rigtig dejlig aften til dig
    Klem Lone

    SvarSlett
  2. So charming! I love the delicate texture and the light green colour of this beautiful wreath. Thank you for sharing! :-) I hope you have a wonderful week!

    SvarSlett
  3. Really lovely! The rose you showed in the earlier post was so beautiful💛. Best wishes for your cat :) Maria

    SvarSlett
  4. oh dear this is so beautiful!!!
    you are such an incredible artist to make such delicate and stunning design .
    amazing job my friend!

    SvarSlett
  5. Så hyggeligt du gør det skønne Ida.
    Det er virkelig smukhed på højt plan.

    Dejlig helg
    klem
    Charlotte

    SvarSlett